 |

Rejestr zleceń
Moduł, który służy do wewnętrznej organizacji firmy (przekazywanie informacji pomiędzy pracownikami). Pozwala na monitorowanie realizacji zleceń na podstawie stopnia wykonania (nie wykonane, rezygnacja własna, rezygnacja klienta, załatwione), statusu (otwarte, w trakcie realizacji, wymaga kontynuacji, załatwione wg wykonującego, załatwione wg zlecającego, załatwione) oraz stopnia ważności zlecenia (w skali od 0 do 9 oraz 6 stopni dodatkowych). Zlecenia nadawane są imiennie dla pracownika z przypisaniem do działu przedsiębiorstwa. W przypadku pracy aplikacji w środowisku bazy danych Oracle możliwe jest wykonywanie zlecenia naprawy z przypisaniem do konkretnego mechanika. Moduł opisuje zlecenie naprawy od momentu otwarcia, przez realizację do zamknięcia zlecenia. Istnieje możliwość modyfikacji zlecenia w czasie realizacji. Uwzględnia 24 godzinny cykl pracy.
Zobacz również:
Współpraca z hipermarketem
Gwarancje
Serwis
Rejestr zleceń
Wczytywanie faktur dostaw z dyskietki
Terminal satelitarny
Obrót towarami z numerami fabrycznymi
Opakowania kaucjonowane
Salon samochodowy
Harmonogramy leasingowe - import danych
Obsługa faktur seryjnych wg zleceń
Obsługa faktur seryjnych -harmonogr.leasing.
|
 |